Aktualizacja kont Rodzica i Ucznia w Dzienniku VULCAN

Drodzy rodzice i uczniowie,

w związku ze zmianami w Dzienniku, każdy rodzic i uczeń będzie musiał zaktualizować swoje konto w Dzienniku.

Krok 1:
Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika VULCAN.

Krok 2:
Uczeń i Rodzic podają 4 ostatnie cyfry numeru PESEL w celu weryfikacji.

Krok 3:
Uczeń i Rodzic wybierają rodzaj konta.

Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN.

Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana z Twojej Szkoły.

Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN.

Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.

Jak zmienić zwykłe konto na konto eduVULCAN?

Krok 1: Założenie konta eduVULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą wybrać dowolny login (login może być inny niż ten używamy do logowania do konta zwykłego).

Krok 2: Dodanie dostępu do Dziennika VULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą dodać dostęp na dwa sposoby: albo używając kodu, który otrzymują w Szkole albo wybierając opcję „Nie posiadasz kodu jednorazowego, ale masz już dostęp bezpośredni do Dziennika VULCAN przez login i hasło? Przejdź tutaj”.

Krok 3: Wpisanie danych logowania do konta zwykłego w wyświetlonym formularzu.
I gotowe – Konto zwykłe zostaje zamienione na konto eduVULCAN.

Film pomocniczy dotyczący aktualizacji logowania Rodziców i Uczniów:
https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/

Informujemy, że kody dostępu do dziennika elektronicznego – ułatwiające zalogowanie –  będą generowane i przekazywane we wrześniu przez wychowawców klas.